şaşırtıcı olmazZam geliyo diyolar şöyle 15krş falan
ben hep fullüyorum hep g** me giriyor aslında olması gereken açıklama buOoo yok mu hep 50 liralık alan?
Ayda 3er depo, 2 araba, ekstreleri görünce içleniyorum. Sonra yımırtaya can veren rabbim Uzun'a ömür versin diyerek işte...ben hep fullüyorum hep g** me giriyor aslında olması gereken açıklama bu
lpg'li araba da kullandım. basınca motor aşırı ısınıyor devir yükseliyordu. korkup hep benzinde basıyordum bir süre sonra baktım arabayı hep benzinde kullanıyorum sonra lpg'ye tövbe ettim. tek yol 1.4 tdi ya da 1.5 dciArkadaşlar, gelim Lpgli İ10 lar alalaım, Hyundai ile anlaştım. Her aldığınız i10 için bana 500 tl verecek
Renard, bilgi olsun diye söylüyorum,lpg'li araba da kullandım. basınca motor aşırı ısınıyor devir yükseliyordu. korkup hep benzinde basıyordum bir süre sonra baktım arabayı hep benzinde kullanıyorum sonra lpg'ye tövbe ettim. tek yol 1.4 tdi ya da 1.5 dci
benim bunu uyguladığım makina 96 model idi ve turbo idi. bu sebeplerden ötürü bir şeyler yaşanmış olabilir. lakin dur kalk trafikte kimi zaman rolantide 2500 devir üzerine çıkan duruma kimse bir çare bulamadı biz de en sonunda lpg'ye bağladık. sonuç olarak turbo motorlara lpg zorlamamak lazım. hadi biz eski usül turbo araba diye yaptırmıştık ve emsali çok olduğu için brc'de tam da o araba için bir kit vardı. arabayı sattım şimdiki sahibi 3 senedir lpgli olarak sorunsuz kullanıyor. ben de 1.5 sene lpg'li kullnamıştım şu rolanti deviri hariç bir kere bile sorun yaşatmamıştı. atmosferik motora uygulatacaksın kafan rahat olacak yahu. turboda ne olursa olsun pek verimli olmuyor. hele TSI gibi direct enjeksiyonluya hiç yaptırmamak gerekliRenard, bilgi olsun diye söylüyorum,
Ben lpg de ısınan İ10 i20 veya Accent Blue daha görmedim. Benim arabam 87 dereceyi sadece dur kalk trafikte geciyor. Otobanda basarak sürdüğümde yani 4250 devirle yürüttüğümde bile ısınma olmuyor.
Eğer lpg ile araba kullanıcaksan, performans beklentisi için yapacağın şey yüksek devir düşük vites olmalı. Bu şekilde ısınmaz, Ama yüksek vitesde düşük devirde iken gaza köklersen esas orda sıkıntı yaşarsın.
araba ne? benim arabada otogaz arabanın gücüne yetişemiyor yeterli yakıt gönderemiyordu sonuç yüksek devirlerde arada çok kısa süreli tekleme yapıyordu.Yani yaklaşık 1 haftadır bende lpg kullanıyorum henüz ısınma falan yok devir çevirme durumunda. Memnun gibiyim ama azcık yüksek devirlerde sağırlaşma durumu var gibi ya da benim araba gitmiyo olabilir
izleyeceğim. security policy'den dolayı buradan açamıyorum
Vectra 1.6 işte ya bakma lpg'de gitmiyor dediğime benzinde de gitmiyordu benimki tekleme falan yok şu an bendearaba ne? benim arabada otogaz arabanın gücüne yetişemiyor yeterli yakıt gönderemiyordu sonuç yüksek devirlerde arada çok kısa süreli tekleme yapıyordu.
tam da bu sebeple gazda basınca arada tekleme yapıyordu. o yüzden benzine alıp gazlıyorduk o da keseye zarar idi en sonunda elveda dedim,sattımHocam, devir ceviren arabaya özel kit almak lazım. 2014 yılından beri Lpg sistemlerini araştıran bir arkadaşım var. Çoğu Lpg sistemi enjeksiyonu 5500- 6000 devir çeviren motorlara yetişecek hızda değil. Hyundai i10larınki kendine özel olduğu için sıkıntı yok. Ama 6500 devir çevirecek bir arabaya takacaksanız, hollandalı prins takmalısınız. Aytenin 1,2 modelinin 6500 devir ceviren motoruna ancak prins enjektörleri yetişebiliyor.
Bakın burda sıkıntı enjektörlerin püskürtme hızı, dakikada 40 bin püskürtme yapıyor prinsler. Atikerler 22000 püskürtmeye yetişemiyor. Almanlar showmoomlarında i10 için bile prins kullanıyor. Motor devri çok önemli.
tam da bu sebeple gazda basınca arada tekleme yapıyordu. o yüzden benzine alıp gazlıyorduk o da keseye zarar idi en sonunda elveda dedim,sattım
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.