Herkese selam , bu otobanların giriş çıkış sürelerini görebileceğimiz bir yer var mı ? Ayrıca cezalandırma nasıl oluyor fiyatlar vs. bilen var mı ? Son olarak bu cezalar ehliyet puanından düşüyor mu ?
İlk sorunuzu bilmiyorum ama cezalar ehliyet puanından düşülemez çünkü cezalar yazılım desteğiyle kameralar tarafından okunan plakaya yazılıyor. Hangi sürücünün ihlal yaptığını tespit etmeleri mümkün olmaz. Kimse de ceza yazarken cinayet soruşturması gibi tek tek kamera kontrol etmezHerkese selam , bu otobanların giriş çıkış sürelerini görebileceğimiz bir yer var mı ? Ayrıca cezalandırma nasıl oluyor fiyatlar vs. bilen var mı ? Son olarak bu cezalar ehliyet puanından düşüyor mu ?
söylemiş olduğunuz şekilde benim aracımda da ortalama hız alan bir ekran var ancak bu her zaman doğruyu göstermez. doğruyu göstermesi için gişeden geçmeden sıfırlayıp diğer gişeye yaklaşırken bakmak gerekir. aksi takdirde dediğiniz gibi otoparktan çıkış şehiriçi trafiği vs derken otobana girene kadar ortalama 4 5 km bile gidilse epey düşük kalıyor sonra isterseniz 200 ile gidin ortalama hız 120 üzerine kolay kolay çıkmıyor ve bu yanıltıcı olabilir. en iyisi gişeden gişeye km hız hesabı yapıp çıkan dakikayı aşmamak.Her sabah Avcılar-Mahmutbey, akşamında da tersinde otoban kullanıyorum. İlk günler yol bilgisayarından ortalama hız kontrol ettim, satten bakıp kendim hız hesapladım. Kendimce yaptığım çıkarım, bu uygulama tehlikeden başka işe yaramadı. Eğerk gece 2-6 arası gişeden 120 ile geçip uçarak gitmezseniz ceza falan yemezsiniz. Çünkü eminim daha önce bakanınız olmuştur, bütün yol 120-140 bile gitseniz gişeye yaklaşırken 100e düştüğünüz an ortalama kalmıyor, kaldı ki daha koridor bölgesine girerken gişede olan trafikten çıkana kadar zaten ortalama yerlerde sürünüyor.Siz daha sonra isterseniz 150 gidin. Tek ceza yenme durumuna yakın gördüğüm Selimpaşa Mahmutbey arası çok boş saatte gelirken ortalama 116 gördüm ki yol boyunca 150-160ile gitmiştim. Asıl oluşan problem ise, "121 oldu şimdi bana 154619684 TL ceza yazacaklar" diyen sözüm ona güvenlik meraklısı insanlar.İstanbul yolları yapısı gereği hem virajlı hem inişli çıkışlı. 120 ye arabayı getirip az sonraki yokuşa veya viraja hazırlıksızca sanki kendini rayda gidermişcesine sanıp, arabanın vereceği tepkiyi düşünmeden girenler yüzünden saçma sapan frenajlar, aralarında bisiklet mesafesi kadar boşluk olmadan arka arkaya 120 ile giden onlarca araba ve bomobş bir sağ şerit.Bence çok çok tehlikeli çünkü insanın tepki süresi, aradaki boşuk vs yüzünden büyük kaza olması yakındır. Ayrıca çok gereksiz de trafiğe neden oluyor. Şimdilik kendimce çözüm en tehlikeli gördüğüm sol şeritten mümkün mertebe uzak kalmak.
amaçları para toplamaktı. bu gidişle ancak avuçlarını yalarlar.Aydın-izmir otobanında uzun kuyruklar var, bi kaç gündür denizli trafik sayfalarında paylaşıyorlar. Sebebi malum, koridor mevzusundan ötürü herkes basıp basıp bi yerde yarım saat bi saat dinleniyor
İnsan gerçekten hayret ediyor...
amaçları para toplamaktı. bu gidişle ancak avuçlarını yalarlar.
Ayni bu şekilde deneyerek yaptim zaten, cidden ucuk haraketler yapmadıkça ceza cok zor.gişeden geçmeden sıfırlayıp diğer gişeye yaklaşırken bakmak gerekir
ben buradan halkımıza yardımcı olayım:Ayni bu şekilde deneyerek yaptim zaten, cidden ucuk haraketler yapmadıkça ceza cok zor.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.