"VW PİŞMANLIKTIR" gibi yorumları anlamıyorum
Bu bence yanlış bi düşünce sıfır mercedes bile bozulabiliyorki hemen bi olayda araca çamur atmak çok yanlış vw grubunun çoğu araçtaki başarısı aşikar. Bir aracın bu tip elektronik hata vermesi imkansız diye bir mantık da yok bir kullanıcı Citroën bozuldu demiş ozaman "Citroën pişmanlık" mı diyelim eğer aracı beğenmiyor ise tercihin ama çamur at izi kalsın mantığı olmamalı
Her markanın tutumlu olması tabikide önemli.Her markada bu sorunlar olabilir ama bu sorunlar karşısındaki tutumları önemli. 100bin+ para ödüyorsunuz ve elinizde patlıyor resmen.
Fazla otomobil satılırsa arza olasılığıda daha fazla olabilir. Tam tersine az otomobil satılırsada daha az arza olabilir. Bu bir tolerans değil tabi ama olasılık diye bir şey var.Ön Yargı Değil Kesinlikle Yanlış Olmasın , Genelde VW Grubunda Arızalar Fazlalaştığı İçin Konuşuyorum Ve Doğuş Otomotiv Bir Çok Arabanın Getirisini Yapıyor , Ama Nedendir Daha Ben Bile Çözemedim Genelde Arızalar İhmalkarlıklar Hep VW Bulunuyor , Aslında Meselede Bu , Kesinlikle Çamur Atma Yada Ön Yargı Değil. En Basitinden Bkz ;
Dinleyen şöföre her araba sıkıntısını söyler. Elektronik sistemlere bu kadar ihtiyaç yok.Mekanik candır diyorsunuzda arabadaki sıkıntıyı ekran direkmen sana söylüyor. Atıyorum fren arızası var sen anladıktan sonra zaten Allah rahmet eylesin.
Arkadaşlar buradakine benzer şekilde 0 km araç aldığınızda lastik havalarına da mutlaka bakın. Çok fazla hava basılı şekilde teslim edebiliyorlar. (Markadan bağımsız bir uyarıdır.)Ön Yargı Değil Kesinlikle Yanlış Olmasın , Genelde VW Grubunda Arızalar Fazlalaştığı İçin Konuşuyorum Ve Doğuş Otomotiv Bir Çok Arabanın Getirisini Yapıyor , Ama Nedendir Daha Ben Bile Çözemedim Genelde Arızalar İhmalkarlıklar Hep VW Bulunuyor , Aslında Meselede Bu , Kesinlikle Çamur Atma Yada Ön Yargı Değil. En Basitinden Bkz ;
Yılda yaklaşık 90000 100000 vw araç satışından bahsediliyor seat skoda audi ile vag grubunun toplam satışı 150-200 bin civarıdır türkiyede. Bu sayıya göre en çok hata sorun çıkaran araçların vw olmasıda çok normal 200 k mazda toyota vs satışı olsa bu seferde onlar için çok sorunlu denenecek
Kardeş güzel diyorsun da, satış sonrasında markalar arasında ciddi fark oluyor. Özellikle Alman ve Fransız markaların ayıplı mal sabıkaları çok yüksek malum. Kaldı ki bizzat biz Hem Ford'da, hem Opel'de yaşadık. Çok sorunlu vag grubundan da araç var, o sorunsuz çıktı. Şans kısmına tamam. Ama Ford'da sorunumuzu bir şekilde çözdük, Opel elimizde patladı.İnsan tabii ki bu kadar pahalı bir aracın böyle arızalar vermesine çok üzülüp sinirlenebiliyor ama bunun markayla alakası yok beyler. Ben ford araçlarını severim ama sıfır aldığım manuel focusumun da baskı balatası fabrikasyon arızalıydı mesela. Garantiden değişim yaptılar oldu bitti. Yani gidip milyon lira verip s serisi bir mercedes alsanız aynısı başınıza gelebilir ki daha geçenlerde mercedes alıp bayiinin önünde yakmaya çalışan müşterinin haberi vardı. Bmw alıp balyozla sokakta aracını parçalayan müşteri vardı. Yani olayı vag, ford, toyota, mercedes, bmw, opel vs. olaylarına getirip, şu daha sağlam bu daha bozuk gibi göstermek pek mantıklı değil. Olur böyle şeyler, Allah kimsenin aracının başına böyle sıkıntılar vermesin inşaallah deyip geçmek lazım.
HOYDAAAAA Aynen, işten eve dönüyordum.@berkertekin aga passat povda 10.dk da bi gri corsa geçiyor sağdan o sen miydin
Zaten satis sonrasi hizmet mevzusu otomobil sektorunu bile asan her daim var olan, kendini maalesef guncel tutmayi basarabilmis buyuk bir sorun. Satis sonrasi hizmet mevzusunda musteriyi magdur eden hic bir marka, kurum, kurulus hakli olamaz hocam o konuda haklisin. Ben tek belirtmek istedigim; passat'ta boyle bir sorun oldu diye vw'i les konumuna yahut diger araclardan daha az dayanikli konumuna dusurmek yanlis. Zira soyledigim gibi cok markanin modelinde boyle sorunlar yasanabiliyor. Biri digerinden daha curuk demek cok iddiali bir laf oluyor. Ama satis sonrasi hizmet mevzusunda kesinlikle haklisin. O konunun tavizi olamaz.Kardeş güzel diyorsun da, satış sonrasında markalar arasında ciddi fark oluyor. Özellikle Alman ve Fransız markaların ayıplı mal sabıkaları çok yüksek malum. Kaldı ki bizzat biz Hem Ford'da, hem Opel'de yaşadık. Çok sorunlu vag grubundan da araç var, o sorunsuz çıktı. Şans kısmına tamam. Ama Ford'da sorunumuzu bir şekilde çözdük, Opel elimizde patladı.
Günümüzde kötü araç üreten firma kalmadı gibi. Bu yüzden açıkçası benim araç alımındaki kriterim aracın özelliklerinden ziyade satış sonrası müşteri memnuniyeti ve bakım maliyetleri olur.
Tam olarak o sebepten bu başlıktaki Passat ve Golf'lerin akıbetini öğrenmek lazım. Bu kullancılar mağdur olduysa, Vag'dan ziyade Volkswagen Türkiye'ye laf etmek için haklı bir sebep olur.Zaten satis sonrasi hizmet mevzusu otomobil sektorunu bile asan her daim var olan, kendini maalesef guncel tutmayi basarabilmis buyuk bir sorun. Satis sonrasi hizmet mevzusunda musteriyi magdur eden hic bir marka, kurum, kurulus hakli olamaz hocam o konuda haklisin. Ben tek belirtmek istedigim; passat'ta boyle bir sorun oldu diye vw'i les konumuna yahut diger araclardan daha az dayanikli konumuna dusurmek yanlis. Zira soyledigim gibi cok markanin modelinde boyle sorunlar yasanabiliyor. Biri digerinden daha curuk demek cok iddiali bir laf oluyor. Ama satis sonrasi hizmet mevzusunda kesinlikle haklisin. O konunun tavizi olamaz.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.