ben kullandım hocam 4 ileri otomatik.
buradaki problem çok ileri boyutlarda laf edilmesi. Yoksa eleştiri elbette yapılır. Misal siz 4 ileri şanzımanlı mazda 3 yerine golf 6 almış olsaniz belki 3 defa kavrama degistirirdiniz fazladan yaktiginiz benzinle. Buna nasıl tahammül ediyorlar aklım almıyor desem ister istemez savunmaya geçersiniz. bu da tartışma doğurur. yukarıdaki yorumlara bakıyorum en ağır edc eleştirisini dandik gibi sert bir ifadeyle bt arkadaşımız yapmış. (Ki ben çoğu yorumunu begenirim) kendisi çok alakasız şekilde manuel bir corsa kullanıcısı. Şimdi ben bir edc kullanıcısı olsam bozulurum bu yoruma. Bu yuzden rica ediyorum kullanicisi olmadigimiz araclar hakkinda daha hafif tondan konusalim arkadaslar. Böyle sadece kırıcı bir noktaya varırız
@bt hocamın günahı alınmış.
O yorumu
@by yapmış, yanlış bilmiyorsam kendisi stronic A4 kullanıcısı.
Böyle bir yorum yapmış olabilirim ancak tam olarak ne yazdığımı hatırlamıyorum. Paylaşırsanız sevinirim..
Genel olarak her otomobil seçim başlığına DSG patlıyor yazıldığı için bir yerde gına geliyor..Vag grubu otomobil kullananlar bir şekilde yaftalanıyor, her başlığın altında "e bunda dsg var ileride patlayabilir bilemedim ki" yazılıyor..
Bu otomobilleri alan insanlar geri zekalı değil. Bazı şeylerin hesabını yaparak veya bilerek bunları satın alıyorlar. Mesela eski nesil DSG'lerin çalışma prensipleri var uzun ömürlü kullanılabilmesi için. Yazılımı sebebiyle 2. vitese erken atan bir şanzıman, trafikte kavramada 2 ile kalkıyor. Bunu bilmeyen adam var mı ? Tork konvertörlü şanzıman kullanan adam diyor ki bunları neden yapayım. Yani sıkışık trafikte manuel moda almak bu kadar zor geliyorsa direksiyonu sağa sola çevirmek de zor olmalı. Yakın bir dönemde sadece sesli komutla çalışan full otonom bir otomobil çıkarsa o arkadaşlar onu alsınlar. Her teknolojinin artı yönleri olduğu gibi eksi yönleri de var. DSG'nin problemi ülkenin anormal trafiğinden kaynaklanıyor, aynı şekilde bir manuel şanzımanı kullanırsanız onun da kavramasını bitirirsiniz merak etmeyin. Tork konvertörlüler bu konuda daha dayanıklı şanzımanlar. Bunu kabul etmeyen var mı ? Başım ağrımasın diyen adam tork konvertörlü bir şanzıman kullanır, benim öyle bir derdim yok. DSG alınırken iyi niyet garantisi hususuna dikkat ederseniz başınız ağrımaz, ama onun dışında riskli bir mevzu.
Dayımın 2013 model Elantra'sı var. Çok sorunsuz bir otomobil gerçekten. Çünkü teknoloji yok ki ? Adamlar 1980'den kalma dijital saat, ve tetris ekranı koymuşlar. Otomobilin içinde bozabileceğin bir unsur yok. Motor desen 1.6 132hp atmosferik. Çeşitli iyileştirmelerle 20 küsür yıldır kullanılan motorlar bunlar. Şimdi bu otomobil bozulursa üstüne benzin döküp yaksın zaten kullanan adam. Benim bir otomobili 20 yıl kullanma gibi bir derdim yok, mezara benimle gelmeyecek.
Yorum yapan herkese saygım var. Bir kimseyi veya kimsenin kullandığı otomobili küçümseyecek kadar büyük bir insan değilim. Ama sen karşındaki insanın tercihine saygı duymayıp ukalalık yapıyorsan ondan da saygı beklemeyeceksin...