abi teknikte açınca kimse görmüyorBence bu konu "Teknik Bilgiler" bölümüne taşınmalı. Sohbette 2 güne kaynar gider yazık olur Eline sağlık kardeş.
abi teknikte açınca kimse görmüyorBence bu konu "Teknik Bilgiler" bölümüne taşınmalı. Sohbette 2 güne kaynar gider yazık olur Eline sağlık kardeş.
Abi eskiden kickdown yapinca koltuga yapistirirdi yokuslari gayet guzel cikardi simdi ikiside olmuyor hele yokuslar eziyet hergun gittim yol yokus herkes tokatliyor..sanziman yaginin degismesi bu kadar etkiler mi performansi ??şanzıman yağını değiştir, büyük ihtimal yağdandır
yağ en son ne zaman değişti ve hangi marka koyuldu hocamAbi eskiden kickdown yapinca koltuga yapistirirdi yokuslari gayet guzel cikardi simdi ikiside olmuyor hele yokuslar eziyet hergun gittim yol yokus herkes tokatliyor..sanziman yaginin degismesi bu kadar etkiler mi performansi ??
Merak edip açan bakan olursa görür. Benim de sürekli takip ettiğim yer, merakı olan herkes bakar sen ona kafanı yormaabi teknikte açınca kimse görmüyor
Estagfurullah hakan abi, eski forumda çok sık yazıyordum şimdi de boş vakit buldukça yazmaya devam ederimvalla bu adam king, harbiden king. Bekliyorum böyle yazılarını hacım. Ellerine emeğine sağlık
bak sen pdk ya vallahi bunu öğrendiğim çok iyi oldu, ama Porsche gibi performanslı motorlara sahip araçlarda çift kavrama kullanılması ve buna rağmen mekanik aksamı sağlam olması bile iyi bilgi enteresanmış yavuzPDK şanzıman sağlam bir şanzıman, ancak bir defa arıza verdiği için elde kalan çok PDK gördüm. Şanzıman beyni arıza veya hata durumlarını tolerans etmek için kendini ayarlıyor. Ancak daha sonra şanzıman arızası veya hataya sebebiyet veren sıkıntılar giderildiğinde beyin kendini sıfırlamıyor. Beynin değişmesi gerekiyor, ki bu da maliyetli. Bunun gibi bir kaç olaya şahitliğim oldu; zor arıza veren ancak arıza verdiği zaman erken müdahele edilmezse bir beyin parası daha isteyen bir şanzıman. (Bostancı Sanayi Porsche Servisi Sahibinin anlattıklarına dayanarak)
DKG dediğim o işte.Güzel yazı olmuş,şahsen yaş kavramadan başka çift kavrama sevmem fazla,ZF mükemmel şanzıman ama daha iyileride var,BMW M modellerindede çift kavrama kullanıyor diye biliyorum
Ben bilmiyodum adını bildiğim iyi olduDKG dediğim o işte.
motor kapalıyken viteste veya boşta gittiğin zaman şanzımanın ölümünü kendin belirlemiş olursunMotoru kapatınca vites değiştirebiliyorum motor kapalıyken viteste gitmek sakıncalı mı?
Bir de ne kadarlık bir tork artışı sağlıyor bu tip şanzımanlar ortalama?
Yok ya bazen kısa hamleler için açmıyorum motoru öyle uzun iş yapmıyorum atıyorum boşa ya da d yemotor kapalıyken viteste veya boşta gittiğin zaman şanzımanın ölümünü kendin belirlemiş olursun
şanzıman yağ pompası tork konvertörden aldığı hareket ile çalıştığı için motor kapalı olduğu zaman, yağ pompası devreye olmayacaktır ve şanzıman kavrulacaktır.
Tork arttırma muhabbeti teoridedir, gerçekte güç aktarır ama teoride ne kadar tork arttırıyor bir fikrim yok
Çok tekrarlama da, Honda şanzımanını arıza ile tanıştıran olarak tanınmayasın forumdaYok ya bazen kısa hamleler için açmıyorum motoru öyle uzun iş yapmıyorum atıyorum boşa ya da d ye
Ya kesicide gazlayınca filan mallaşıyo aslında ama sordurdum abi senin şanzımanın daha bozulduğunu görmedim dedi usta.Çok tekrarlama da, Honda şanzımanını arıza ile tanıştıran olarak tanınmayasın forumda
valla normal şekilde senin şanzımanda arıza hiç görmedim, motorda da bir şey görmedim..Ya kesicide gazlayınca filan mallaşıyo aslında ama sordurdum abi senin şanzımanın daha bozulduğunu görmedim dedi usta.
Kendini adapte ediyor sanki yokuş aşağı normalde vites küçültür ben sürekli büyüttüğüm için artık küçültmüyo inerkenvalla normal şekilde senin şanzımanda arıza hiç görmedim, motorda da bir şey görmedim..
99 civicte lc yapmaya çalışan birisi pleytleri yakmıştı ona pleyt değiştirmiştik birde aynı araçtan şanzıman dış kovan çatlamıştı ki bunlar markanın hatası bile değil, en az manuel kadar sağlamlar
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.