Yeni Peugeot 3008 Fiyatları Açıklandı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Onay Kalkan

Profesör
8 Eyl 2016
415
749
1,695
29
Sakarya
Marka
Hyundai
Bugün merak edip aracı inceledim, test sürüşü yaptım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki iç mekana bayıldım. Bir Tucson kullanıcısı olarak 3008'in iç mekanına hayran kalmamak elde değil. Donanım olarak baya iyi zaten. Test sürüşü rotasındaki fiber altyapı çalışmasından dolayı da konforu hakkında biraz fikir edinebildim, iyi gibi geldi. Yalnız, arkada hala torsiyon kullanılması beni psikolojik olarak rahatsız ediyor. Bir eksikliği olmasa bile (teste gelirse göreceğiz) bu segment ve bu fiyattaki bir araçta torsiyon olmasını kabullenemedim bir türlü.
 

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770
Bugün merak edip aracı inceledim, test sürüşü yaptım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki iç mekana bayıldım. Bir Tucson kullanıcısı olarak 3008'in iç mekanına hayran kalmamak elde değil. Donanım olarak baya iyi zaten. Test sürüşü rotasındaki fiber altyapı çalışmasından dolayı da konforu hakkında biraz fikir edinebildim, iyi gibi geldi. Yalnız, arkada hala torsiyon kullanılması beni psikolojik olarak rahatsız ediyor. Bir eksikliği olmasa bile (teste gelirse göreceğiz) bu segment ve bu fiyattaki bir araçta torsiyon olmasını kabullenemedim bir türlü.

Torsiyon değil yarı bağımsız var açıkcası bende bağımsız isterdim anladığım kadarıyla araba birazcık gergin öyle mi?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

Onay Kalkan

Profesör
8 Eyl 2016
415
749
1,695
29
Sakarya
Marka
Hyundai
Torsiyon değil yarı bağımsız var açıkcası bende bağımsız isterdim anladığım kadarıyla araba birazcık gergin öyle mi?
Gergin sayılmaz, konforu beklentimin üstündeydi, hatta rahattı. 205/55/R19 lastikler vardı üstünde. Tabi yol ne kadar bozuk olsa da görevlinin yanındaki kısa bir test sürüşünden karar vermek güç fakat şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki 19" jantlı Kadjar'dan daha konforluydu.
 

Hevesli

Asfalt Kurutucu
2 Eki 2016
10
1
595
45
Antalya
Bir ara 2008 de gördüğümüz düz vites fiyatına otomatik kampanyasına cok uygun bir fiyatlandirma olmus. Çok fazla sürmez 6aya gelir
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

Denizyagmur012

Profesör
8 Eyl 2016
376
212
1,145
27
Tokat
Gunumuz renaultlari gibi bir gerçek varken düşünmeden edemiyor insan. (Rs hariç)
Renault ilk kullanışlı arabaları Türkiyeye getirdi. Bundan bi 20 yıl öncesinde diğer markalar yokken çok iyi. Ama gelişen yıllarla beraber çağa ayak uydurmakta zorlandılar kabul. Özellikle ince detaylar(kapıyı örtünce gelen tok ses, bazı trim sesleri) çözemediler bunları. Hep aynı tür araç yaptılar. Megane 2 ve fluence sanki aynı ananın doğurduğu çocuklar gibi. Ama son megane4 talisman kalite arttı ama o ucuz algısı devam ediyor. Tabi yine hataları var bana göre talismanı megane için feda etmeleri gibi. Kopyasını c sınıf araç diye satıyorlar. Sırf 4control, 160bg i ve bazı opsiyonları vermeyip
 

123456mtn

Panpa
8 Eyl 2016
1,211
2,491
3,770
Sivas
Marka
Caterham
Araç gerçekten hafif torsiyon olmasının pek önemli olacağını zannetmitorum.
1260-1315kg aralığında.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770
Acaba bu hafiflik mühendislikten mi yoksa malzemeden çalmaktan mi? Testi gelsede görsek.

Altyapı aynı olmasa da opel ile ortak yapıldı ve bu sene çıkan Astra K yapılan 200kg lik hafifliğin mühendislik olduğunun kanıtı ayrıca 308 de 1100 kg civarında belki de sınıfının en hafif arabası ve onun altyapısında da bir sorun yoktu.
 

Porsche

GALERİCİ
8 Eyl 2016
11,127
23,291
6,520
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
Altyapı aynı olmasa da opel ile ortak yapıldı ve bu sene çıkan Astra K yapılan 200kg lik hafifliğin mühendislik olduğunun kanıtı ayrıca 308 de 1100 kg civarında belki de sınıfının en hafif arabası ve onun altyapısında da bir sorun yoktu.
Zaten sorun var demedim. Sadece enine boyuna bakmak gerek dedim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Onay Kalkan

kansuvargun

Profesör
8 Eyl 2016
237
259
1,385
34
İstanbul
Dün inceledim aracı, inanılmaz iyi olmuş.

Türkiye'de ne kadar satar bilmem ama Avrupa'da bu segmenti kesinlikle karıştıracak. İçindeki premium algısı çok yüksek.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

Eren BILGIN

Profesör
24 Eki 2016
95
72
1,010
Peugeot İtalya da 3008 le ilgili bir sürüş etkinliği gerçekleştirmiş sanırım.Bizimkiler gitmediler mi acaba, bilgisi olan var mı?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

anl_akl

Panpa
8 Eyl 2016
1,247
3,438
3,720
Ankara
Şuan ki peugeot lar her türlü alınır adamlar yeni platform yaptılar haa mesela şimdi bu platformu 2 nesil ya da yıllarca aynı şekilde kullancaklar bu yüzden bundan sonra çıkcak araba standart larda kalcak büyük ihtimal. Abi bu fransızları seviyorum adamların biri iyi yapıyo diğeri yapamıyo falan. Ve şahsi düşüncem bu yeni gelişmiş i cocpit denen olayı ilk 3008 de gördük büyük ihtimal makyajlı 308, 508 de falanda yapcaklar. Diğer markalar gibi ilk bir araba da bir şeyi tanıtıyorlar sonra hepsine dayıyolar. İşte günümüzün otomobil endüstrisi.
 

doktorlaz

Asfalt Kurutucu
29 Eki 2016
26
3
595
Bugün merak edip aracı inceledim, test sürüşü yaptım. Öncelikle şunu söylemeliyim ki iç mekana bayıldım. Bir Tucson kullanıcısı olarak 3008'in iç mekanına hayran kalmamak elde değil. Donanım olarak baya iyi zaten. Test sürüşü rotasındaki fiber altyapı çalışmasından dolayı da konforu hakkında biraz fikir edinebildim, iyi gibi geldi. Yalnız, arkada hala torsiyon kullanılması beni psikolojik olarak rahatsız ediyor. Bir eksikliği olmasa bile (teste gelirse göreceğiz) bu segment ve bu fiyattaki bir araçta torsiyon olmasını kabullenemedim bir türlü.
bir tuscon kullanıcısı olarak 3008 i test ettiniz.her iki modelin olumlu ve olumsuz yönlerini yazarmısınız.3008 testinden sonra tusconu satıp 3008 alırmısınız
 

Onay Kalkan

Profesör
8 Eyl 2016
415
749
1,695
29
Sakarya
Marka
Hyundai
bir tuscon kullanıcısı olarak 3008 i test ettiniz.her iki modelin olumlu ve olumsuz yönlerini yazarmısınız.3008 testinden sonra tusconu satıp 3008 alırmısınız
İç mekanı hem görünüş hem de kalite anlamında çok daha üstün, bayıldım. Şanzıman gayet güzel, donanımlar çok iyi. Konforla ilgili yorum yapmak için çok daha fazla kullanmak lazım fakat çukurlu test rotasında konfor pozitif yönde etki bıraktı bende. Fakat bu araçla aramda üç adet engel var. Altyapısı çok iyi bile olsa C ve üstü segmentlerde torsiyon çubuğunu kabullenemiyorum, psikolojik bir şey. Bir diğeri de C-SUV ve üzeri segmentlerde 4WD olmazsa olmazım. Çok iyi arazi yapmasına da gerek yok, belli durumlarda işime yarayacağını bilmem yeterli. Son olarak da (öznel olacak) arkası pek hoşuma gitmedi. Aracın her yerini beğendim fakat arkasına ısınamadım. Bunlar benim için önemli olmasaydı kesinlikle almayı düşünürdüm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım