@figo102009
Ekranda uyarı yoksa lastik basınçları arasında anormal bir fark yoktur (muhtemelen ufak tefek farklar vardır, hava basarken bunu makinede görebilirsiniz). Ancak uzun yol öncesi markanın önerdiği basınçlarda 4 lastiği ayarlamak sürüş güvenliği açısından önemli. Her ihtimâle karşı 4 lastiğe uygun hava basıncını uygulayın.
Kapı içinde yazan değerleri benzincilerde (bazıları ayarsız olabiliyor, çevrede bilinen iyi bir benzinci varsa orayı tercih etmeniz yararınıza olur) bulunan makinede ayarlayarak uygun havayı basabilirsiniz. O makineler lastikte fazla hava varsa onu da boşaltır fazladan bir şey yapmanız gerekmiyor.
Evet c şıkkında yazdığınız şekilde hava basabilirsiniz.
Aslında doğru olan belirli aralıklarla kontrol edilmesi ancak şehir içinde kullanırken bir çoğumuz buna gerekli özeni göstermiyoruz. Uzun yol öncesi her ihtimâle karşı kontrol edin.
Ve tabii @bt 'nin dediği gibi, bunları yapmak için fazla yol kat etmemeniz yapacağınız işlemin doğruluğu için önemli.
Ekranda uyarı yoksa lastik basınçları arasında anormal bir fark yoktur (muhtemelen ufak tefek farklar vardır, hava basarken bunu makinede görebilirsiniz). Ancak uzun yol öncesi markanın önerdiği basınçlarda 4 lastiği ayarlamak sürüş güvenliği açısından önemli. Her ihtimâle karşı 4 lastiğe uygun hava basıncını uygulayın.
Kapı içinde yazan değerleri benzincilerde (bazıları ayarsız olabiliyor, çevrede bilinen iyi bir benzinci varsa orayı tercih etmeniz yararınıza olur) bulunan makinede ayarlayarak uygun havayı basabilirsiniz. O makineler lastikte fazla hava varsa onu da boşaltır fazladan bir şey yapmanız gerekmiyor.
Evet c şıkkında yazdığınız şekilde hava basabilirsiniz.
Aslında doğru olan belirli aralıklarla kontrol edilmesi ancak şehir içinde kullanırken bir çoğumuz buna gerekli özeni göstermiyoruz. Uzun yol öncesi her ihtimâle karşı kontrol edin.
Ve tabii @bt 'nin dediği gibi, bunları yapmak için fazla yol kat etmemeniz yapacağınız işlemin doğruluğu için önemli.