Hangi Mazda 3 diye sorarlar ama, tasarım olarak Skyactive motorlusuna aşığım. Nerde görsem alev kırmızısı rengine dönüp bakıyorum.evet arkadaşlar eksi ve artı olarak düşüncelerinizi merak ediyorum. düşünceleriniz önemli
Eksi yonleri . Boyasi ince banane demeyin ciddj anlamda dikkat edilmesi gereken narin yapisi var. Servis agi zayif. Bu demek oluyor ki yeni kasa veya eski kasa farketmez sehir disindan uzaklarda iseniz hem bakim hemde kaza vs durumunda buyuk sorun cekersiniz.Bana göre eksi diyebileceğim yanları iç hacminin dar olması ve motor gücünün düşük olması. Artı diyebileceğim yanları aktif güvenlik sistemi dahil zengin donanımı ve tasarımı. Bunun dışında kullanıcı olarak @Sailor artı ve eksi yönleri hakkında en doğru bilgileri verecektir.
Bu fiyata hangi c segmentinde var ona bakmak lazim hocam f/p acisindan rakipsiz mazda cunku cok satilan bir araba degil rekabet icin iyi fiyatlandirma yapiyorlar . Mazdalarda zaten opsiyon muhabbeti yok.teşekkür ederim bilgiler için bir de elektrikli koltuk olmaması beni üzdü
Hocam Mazda3'ün dizel otm.şanzımanlısında yolcu oldum, Golf TDI&DSG yi de bizzat defalarca kullandım. İkisinin performansı kafa kafaya. Tamam dsg hızlı vites atıyor ama Mazda'nın da motor daha iyi yürütüyor.Bence en yakışıklı C segmenti HB dir kendisi.. göreceli bir konu tabi ama bu konuda (dış tasarım) megane ile kafaya oynar...iç mekan, özellikle ön bölüm yine kafaya oynar..tasarımı güzel, özgün malzeme kalitesi de ortalamanın üzerinde... bunlar benim için artılarıydı... bunlara ek olarak Japon olması biraz daha sorunsuz anlamına gelebilir lakin diğer C segmneti araçlarda öyle pek sorunlu değiller.. ama yinede yani, hadi öyle olsun ... yol tutuş, direksiyon ve 16 janlar ile sönümlemeyi herkes beğeniyor... bınlarda olumlu...
Bence yegane olumsuz yönü, bazı arkadaşlarımız çok olumlu da bulsa motor seçenekleri... benim görüşüme göre benzinli motor güncel rakiplerinden güç ve performans olarak geride... o motor çıkıp yerine TSI konsa satışı artar... dizel verisyonu da pek güçlü değil.. tam otomatik şanzımanla 105hp olan motor pek bir performans vaad etmiyor... rakiplerinden bu konuda da geride... he diceksiniz ki dizel motor ekonomi için dir, birşey diyemem haklıdırlar .. kağıt üstünde bence yetersiz...
Büyük jant bu segementte tüm araçları yorar...gerek yok onun konforsuzluğuna ... bence negatif değil büyük jantlı verisyonların biraz sert hissettirmesi ancak bir kaç incelemde biraz yol sesi aldığını duydum..sanırım kafaya oynayan rakipleri kadar bu alanda başarılı değil...
Bunlar dışında ben mevcut Golfum den daha performanslı bir araç arasam da, tasarım ve özgünlük için ara sıra 2nci el ilanlarına baktığım yegane modeller den. 0km fiyatları aşırı yüksek buluyorum
1.0 tsi in ara hizlanmalarda ozellikle gecme ihtimali yok. 1.5 atmosferik motoru 1.2 tsi gibi dusunebiliriz@bt Bir çok yönüyle o motolar günü kurtarır.. evet gazlanmadığı sürece tüketimi de makul kalabilir .. zaten ben aracın en büyük eksisi olarak bahsetmiştim o unitler için.. yoksa kötü olduklarından değil... ben o benzinliyi büyük atmosferik korelilere ve hatta inadına Civic in atmosferik benzinlisine tercih edebilirim ... ama yani genel olarak bence o araç daha iyisini hak ediyor diye düşünüyorum... mağlesef turbo yu düşük hacimlere koyup lag ı minimize edip hayatımıza soktular... o dakika mertlik bozuldu şu an sanırım bir kaç egzotik araç dışında kendi segmnetinde atmosferik motoruyla kafaya oynayan bir araç yok gibi
Hissiyat olarak bilemem lakin ben teknik verilere bakıyorum aslında.. görünüşe göre 1.0 tsi bile o benzinli motorun içinden geçiyor hızlanmada... dizel de de Golf ile (ki segmentinde Golf den daha hızlıları var...) arasında 1sn den fazla var ki az değil.. son hızlar zaten oldukça vasat benim görüşüme göre...
Neticede günü kurtarır... ama bence o aracın zayıf halkası motorları ...
10 bin kmde bakım kusur değil avantaj abiSkyactive x teknolojili motorları çıktıktan sonra benim için tam kıvamında bir kombinasyona sahip olacağını düşündüğüm, bana kalırsa c segmentinin güncel modelleri arasında en iyi otomobillerin başında geldiğine inandığım araçtır kendileri..
Motor ürün gamının yeterince geniş ve tatmin edici olmaması, yetkili servis ağının yeterince geniş olmaması ve 10 bin km'de bir bakım aralığının olması dışında pek kusuru yok bana kalırsa.
En yakın mazda servisi 300-350 km uzakta olunca, yetkili servis bakım fiyatları da pahalı olunca aksini düşünemiyor insan sinanım.. 10 bin km'yi 1 yılda tamamlayamayanlar için sorun olmaz belki ama benim gibi çok km yapanlar için sıkıntı denebilir.10 bin kmde bakım kusur değil avantaj abi
o zaman bakım aralığı değil servis ağı dezavantaj oluyor desek daha hojjjj olur abim bu erken bakımın avantajını gördğün zamanlarda o amblemi öper insanEn yakın mazda servisi 300-350 km uzakta olunca, yetkili servis bakım fiyatları da pahalı olunca aksini düşünemiyor insan sinanım..
Dediklerim havada kalmasin mazda verilerini ekliyorum http://www.automobile-catalog.com/curve/2016/2456030/mazda_3_1_5_skyactiv-g_100.html birakin icinden gecmeyi yetisebilirse sevinmek lazim 1.0 tsi icin@bt Bir çok yönüyle o motolar günü kurtarır.. evet gazlanmadığı sürece tüketimi de makul kalabilir .. zaten ben aracın en büyük eksisi olarak bahsetmiştim o unitler için.. yoksa kötü olduklarından değil... ben o benzinliyi büyük atmosferik korelilere ve hatta inadına Civic in atmosferik benzinlisine tercih edebilirim ... ama yani genel olarak bence o araç daha iyisini hak ediyor diye düşünüyorum... mağlesef turbo yu düşük hacimlere koyup lag ı minimize edip hayatımıza soktular... o dakika mertlik bozuldu şu an sanırım bir kaç egzotik araç dışında kendi segmnetinde atmosferik motoruyla kafaya oynayan bir araç yok gibi
Hissiyat olarak bilemem lakin ben teknik verilere bakıyorum aslında.. görünüşe göre 1.0 tsi bile o benzinli motorun içinden geçiyor hızlanmada... dizel de de Golf ile (ki segmentinde Golf den daha hızlıları var...) arasında 1sn den fazla var ki az değil.. son hızlar zaten oldukça vasat benim görüşüme göre...
Neticede günü kurtarır... ama bence o aracın zayıf halkası motorları ...
ne gibi bir avantaj oluyor ki erken bakımdao zaman bakım aralığı değil servis ağı dezavantaj oluyor desek daha hojjjj olur abim bu erken bakımın avantajını gördğün zamanlarda o amblemi öper insan
1.0 tsi in ara hizlanmalarda ozellikle gecme ihtimali yok. 1.5 atmosferik motoru 1.2 tsi gibi dusunebiliriz
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.