hocam, şanzıman her an bozulabilir bu arabada diye araba kullandıktan sonra diğerlerinin bir önemi kalmıyor bence
Ok
hocam, şanzıman her an bozulabilir bu arabada diye araba kullandıktan sonra diğerlerinin bir önemi kalmıyor bence
Pistte ikame araclara karsi bayagi kotu viraj alan ve ayni segmentte olup pistte digerinden “cok daha kotu” sure yapan kac vag araci var merak ettim. Rica etsem paylasir misiniz ? Unutmayin olay sadece sanzimanda bitmez. Agirlik, surtunme katsayisi vb.. bir cok etken vardir.
Fransiz muhendisligi ile Alman muhendisligini hic kiyaslamayalim isterseniz. D segmentine torsiyon koyan 10 bin km’den sonra trim sesinden icinde durulmayan, multimedya zamazingolari haricine yuruyen olarak (RS haric) kullaniciya bir sey sunmayan otomobillerin sanzimandan ziyade yatirim yapmasi gereken cok baska alanlar var bana kalirsa. D segmentinde Passat’in karsisina Latitude,Laguna,Talisman gibi bir suru isimle cikip uretimi sonlandirirsan en fazla yapilacak avuntu dsg cortluyor olur zaten.
Benim sorunsuz olacak diye bir derdim yok. Sorun da yasayabilirim, bunun bir garantisi yok. Sanzimaninda sorun olmayan ancak baska problemlerden dolayi serviste bol sifirli rakamlar cikaran cok arac gordu bu gozler..Her markada var Google amca bilir..
Bu arada markasi ne olursa olsun kimsenin otomobilinde sorun yasamamasini temenni ederim..
Yanlış anladınız sanırım ben marka övme veya kullandığım arabayı yüceltip savunmaya çalışmadım. Ve marka olarak kıyaslamada yapmadım. En iyisi dsg yazarsanız sadece renault ile degil diğer bütün markalarla kıyaslama yapmak durumunda kalırsınız ama siz sadece renault vw kıyaslaması yapmışsınız.
Kıyasladığım şeyler sadece şanzumanları ve sizin aşırı derecede önem verdiğiniz “performans” öğeleriydi. Sizin mükemmel performans beklentinize yönelik sadece performansı konusunda dsglerinin hızlı vites atma özelliklerini sayabilirsiniz.
Açıkçası 10 bin kmdekş trim sesini 10 bin kmde çekici üzerinde servis yolu tutmaya tercih ederim.
2018 yılında giriş seviyesinde 2 airbag sunan modelleri olan hatta en iyi modellernde bile donanım (ödediğiniz para) miktarı arttıkça can güvenliğiniz diger markalarla aynı seviyelere gelen bir markadan bu kadar övgüyle bahsetmek ilginç.
Tok kapı seside var tabiyki..
Diger markalarla neden kiyaslama yapayim ki ? Bir onceki sayfada yazdigimi okursaniz cift kavramalilar icindeki en kotu sanziman EDC yazdigimi goreceksiniz.
DSG’ye laf ederken once ne kullandiginizi bilin. Bilmiyorsaniz ben direk link paylasayim. Kendi kullandigim henuz 500 km’deki Megane’in turbo lag ve EDC sacmaliginin linkini gondereyim. Gelen 2 tane sifir otomobilde durum ayniydi
Araba yerinden kalkmiyor ama patlayan hep DSG..
Ben yasadiklarimi yaziyorum kulaktan dolma bilgileri degil
trim sesi varsa muzigin sesini biraz acarim olur biter, ama sanziman sorunundan yolda kaldiysam beni hicbisey sakinlestiremez bu da benim dusuncem.o değil de trim sesi de çok illet birşeydir...net söyleyim, DSG nin olası arızasını, çözülemeyen trim sesine tercih eden çıkar... hani ben bile düşünürüm bunu .. 0km Leon MK3 almıştım ... herşeyini beğeniyordum arabanın ... ama aklımda bir o beğendiğim bir kaç yanı, birde bitmeyen, 0km araca hiç yakıştıramadığım trim sesleri kalmıştı... hiçte çözülecek gibi değildir sesler...
ah ah ... anılarım kıpraştı ...
''En iyisi'' dsg dediğiniz zaman kıyaslamaya en iyi dışındakilerin hepsi katılır.
Zaten bende ilk yazdığımda belirtip kıyasladığım araçlardan bahsediyorum. Markaların uzun süreli kullandığım araçlarında gözlemlediklerimi paylaştım kullanmadığım araçlar hakkında birilerinin anlattıklarını veya videolardan gördüklerimden bahsetmiyorum. Çünkü video ilki atmaya başlarsak hangi birini atacağımı şaşırtacak derecede fazla video mevcut sitelerde.(iki marka açısındanda)
Objektif bir şekilde renault vw kıyaslaması benim açımdan clio-polo dışına çıkamaz çünkü iki markanın aynı segmentte uzun dönem kullandığım tek araçları bunlar hatta renaultta megane 4 dci edc icon ve clio 4 dci edc icon dışında kullandığım bir araç bulunmuyor.
Ama malesef tüm samimiyetimle söylüyorum çevremdekilerin şansızlığımıdır bilinmez dsgsi sıkıntı çıkartan, devirdaimi bozulup yolda kalan passat sahibi var yakın çevremde (araçların en eskisi 2016).
trim sesi varsa muzigin sesini biraz acarim olur biter, ama sanziman sorunundan yolda kaldiysam beni hicbisey sakinlestiremez bu da benim dusuncem.
Paylastigim link kendi cektigim video. Herhangi bir link degil.
Cok uzatmaya gerek yok konunun icine dsg girince kisir dongu kacinilmaz oluyor. Tecrubelerimi paylastim sadece, herkes ayni dusunecek ayni seyi sevecek diye bir kaide yok. Herhangi bir markanin fanatigi veya parali calisani degilim o yuzden daha fazla uzatmak istemiyorum. Kimsenin de sahip oldugu otomobilde sorun yasamasini istemem.Surc-i lisan ettiysek affola..
Iyi forumlar
Evet, dsg ve mqb konusunda kısır döngü mevcut ama bu kısır döngüde vag kullanıcıları dsgnin milisaniyelerini överken performans delisi bir tavır sergilerken, mqbnin garip tepkilerine gelince kim zorluycak ki arabayı o kadar normalde diyip birden sakin birer profil çizmeye başlayarak tezatlık yarattıkları için döngü malesef bitmiyor.
Herneyse haklısınız uzatmanın bir anlamı yok, herkes aynı şeyi sevemez aksi taktirde otomobil markalarından değilde tek bir markadan bahsediyor olurduk. Herkesin sevdiği, bindiği arabayı mutlu ve sorunsuz bir şekilde kullanabilmesini diliyorum.
İyi forumlar.
O problem motordan kaynaklı değil şanzımandan kaynaklı maalesef 0 km 1.4 tdi da aynı şekilde.Aracı devirsiz yürütmek istediği için titreme kaçınılmaz oluyor.Hele bizim gibi 5 kişi doluşmak gibi (doğru kelime doluşmak malum iç hacmi polonun ) bir hata yaparsanız gaza hep %70 ve üstü basın5 aydır 8 bin kmdir dsg kullanıyorum bmw 3.16i e90 daki şanzumana göre berbat tabi bu benim kullanıcı görüşüm(fiyat olarak denk araçlarla kıyaslıyorum)e 90 ı 22 bin km kullandım.
dsg sürekli düşük devir gitmeye çalışıp sürekli titreyerek gidiyoruz 1.0 ecotsi ötürü olabilir problem onu bilemem.tabi yine kendi görüşüm golf segmentinde iyi bir araba olsada polo ilk 3 e giremez boşverin trim sesini falan arabanın herşeyinde boşluk var.klima kumanları silecek uzun far radyo herşeyde boşluk var.
O problem net motor kaynaklı yani motorun 3 silindir olması kaynaklı 110 luk golf var eşimde 1.0 araç şu an 1800 kmde ilk sürdüğümde de vardı hala var. 60 bine merdiven dayamış 2011 model 1.4 tsi dsg var annemde onda hiç öyle bir problem olmadı 1.6 dizeller sürdüm onlarda da yoktu5 aydır 8 bin kmdir dsg kullanıyorum bmw 3.16i e90 daki şanzumana göre berbat tabi bu benim kullanıcı görüşüm(fiyat olarak denk araçlarla kıyaslıyorum)e 90 ı 22 bin km kullandım.
dsg sürekli düşük devir gitmeye çalışıp sürekli titreyerek gidiyoruz 1.0 ecotsi ötürü olabilir problem onu bilemem.tabi yine kendi görüşüm golf segmentinde iyi bir araba olsada polo ilk 3 e giremez boşverin trim sesini falan arabanın herşeyinde boşluk var.klima kumanları silecek uzun far radyo herşeyde boşluk var.
Birde intercooler stage 2 ofYalnız o değil de şanzıman harbi bok gibi, yarınki GLA testine koşarak gideceğim. Yazılım atsam tork artınca araba düzelir mi çekmiyo araba, kavramayı ayarlayamıyor o yüzden
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.