Allah hepinizden razı olsun, bilinçlenmek, bilgilenmek güzelEyvallah abim bir de @berkertekin tabi o da çok bilinçlidir tokatlar valla
Allah hepinizden razı olsun, bilinçlenmek, bilgilenmek güzelEyvallah abim bir de @berkertekin tabi o da çok bilinçlidir tokatlar valla
Estağfurullah kardeş, bilgim vasattır, sizden öğreniyorum genelde. Sadece biraz tecrübe biraz muhakeme var diyelimEyvallah abim bir de @berkertekin tabi o da çok bilinçlidir tokatlar valla
Estağfurullah kardeş, bilgim vasattır, sizden öğreniyorum genelde. Sadece biraz tecrübe biraz muhakeme var diyelim
Otomatik şanzıman yağı her 60,000 kmde veya her 6 senede bir değişmelidir. Hangisi önce dolarsa
Rica ederimÇok teşekkürler
Honda 40.000de değiştiriyor bilgi vereyim tam otomatikler için tabiOtomatik şanzıman yağı her 60,000 kmde veya her 6 senede bir değişmelidir. Hangisi önce dolarsa
Benzin filtresi iki bakımda bir, mazot filtresi her bakımda değiştirilmelidir. Benzin yapısı gereği daha ince bir yakıt olduğu için 2 bakıma uzatılabilir fakat mazot benzine göre daha kalın olduğu için filtre daha çabuk tıkanır. Tabi buna dizellerin yakıta bağlı enjektör, egr, partikül filt. gibi parçalarını da sebep olarak dahil edebiliriz.Ayrıca ben bizim Lancer'ın şanzıman yağını 100 bin km de yetkili serviste değiştirttim, çünkü bakım periyodunda öyle diyordu, onlara kalsa değiştirmeyeceklerdi.
Motul'un sitesinde zor kullanım koşulunda 100 bin normal şartlarda 200 bin km de değiştirin yazıylrdu bizim Lancer'ın manuel şanzımam yağı için
Sizlere bir soru, ayrıca bakımda benzinli aracın yakıt filtresinin değişim periyoduda 100 bin km, onu değiştirmediler, abi ona hiç gerek yok, bugüne kadar sadece 2 kere değiştirdik, değiştirdiğimiz araba 270 bindeydi dediler, ne dersiniz, kendim değiştireyim mi onu? Çok zor değil bana sorarsanız.
sen bibi batıracak mısın 2bakımda bir ne bujisi adamlar 100.000demiş ben Honda'ya güveniyorumBenzin filtresi iki bakımda bir, mazot filtresi her bakımda değiştirilmelidir. Benzin yapısı gereği daha ince bir yakıt olduğu için 2 bakıma uzatılabilir fakat mazot benzine göre daha kalın olduğu için filtre daha çabuk tıkanır. Tabi buna dizellerin yakıta bağlı enjektör, egr, partikül filt. gibi parçalarını da sebep olarak dahil edebiliriz.
Benzin filtresi ve bujiler iki bakımda bir, araçta lpg varsa bujilerin değişimi daha öne çekilebilir. 100 bin kmlik bir benzin filtresini söktüğünüz zaman çamur akacaktır büyük ihtimalle Türkiyede durumlar böyle..
40 binde değiştirmek daha güzel tabi o firmanın aldığı bir karar. Hondayı takdir ettimHonda 40.000de değiştiriyor bilgi vereyim tam otomatikler için tabi
Standart bujilerden bahsediyorum. Honda büyük ihtimal iridyum buji kullanıyor demek kisen bibi batıracak mısın 2bakımda bir ne bujisi adamlar 100.000demiş ben Honda'ya güveniyorum
aynen iridyum yazıyor çünkü Honda adamdır bi de şehir içinde az yaksaStandart bujilerden bahsediyorum. Honda büyük ihtimal iridyum buji kullanıyor demek ki
Eskiden iridyum mu varmış iridyumsuz 120 hp iridyumlu 125 hpaynen iridyum yazıyor çünkü Honda adamdır bi de şehir içinde az yaksa
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.