Sen yine bir açıdan şanslısın hocam. Neticede performanslı bir otomobilin var. Piyasada kullanılan şanzımanlar içinde zf hariç senin aracının potansiyeline ve üretilme sebebine dsg'den daha uygun bir vites kutusu yok. Haliyle şanzımanın bozulsa da bozulmasa da, maliyetleri sana yükleseler de yüklemeseler de netice itibariyle aracının amacına uygun şanzımanı kullanıyor olmanın bir rahatlığı vardır eminim.
Bir de bu işin dizel otomatik kullananları ve senin gibi mağdur olanları var ki onların tutunacağı hiç bir dal yok. Sıfır alırken fazla para verirsin, bakıma gidersin fazla para verirsin, gır gır çekersin, sürüş keyfi alamazsın.. bunlara ek olarak şehir içinde ekonomi yapması beklenen araçta narin ve 1-2 arası sürekli yarım debriyaj yapmaya çalışan bir vites kutusunun varlığının mantığını sorgularsın. Bilmem kaç milisaniyede vites değiştiren şanzımanın dizel bir araçta hiç bir manası olmamasına rağmen bunca külfete katlanırsın. Ben en çok dizel otomatik sahiplerinin mağduriyetlerine üzülüyorum.
Bir de bu işin dizel otomatik kullananları ve senin gibi mağdur olanları var ki onların tutunacağı hiç bir dal yok. Sıfır alırken fazla para verirsin, bakıma gidersin fazla para verirsin, gır gır çekersin, sürüş keyfi alamazsın.. bunlara ek olarak şehir içinde ekonomi yapması beklenen araçta narin ve 1-2 arası sürekli yarım debriyaj yapmaya çalışan bir vites kutusunun varlığının mantığını sorgularsın. Bilmem kaç milisaniyede vites değiştiren şanzımanın dizel bir araçta hiç bir manası olmamasına rağmen bunca külfete katlanırsın. Ben en çok dizel otomatik sahiplerinin mağduriyetlerine üzülüyorum.
Son düzenleme: